Jobbet

Onsdag idag, bara två dagar kvar på jobbet. men sen börjar nästa direkt ! . skulle varit skönt med en veckas paus men det är bara bita ihop och se glad ut..
känns tråkigt att sluta eftersom att vi har haft så himla kul, och ganska slappt :P så det kommer nog att bli andra bullar på stadium lagret. Bra skor, en bra frukost och ett glatt leende löser allt, eller vad säger ni..
Imorgon kommer vi att bjuda på tårta på jobbet och på fredag kommer dom att bjuda oss på pizza. :) Nice.

Ikväll ska jag och mamma ut och motionera lite, känns inte som att jag har rört på mig någonting och det börjar synas x).. efter det blir det lite mag ocg rygg träning. mitt gym är stängt så dit kan jag inte gå, men i början av augusti börjar hård träningen. måste gör något innan det är för sent..

Det va så himla länge sedan jag skrev ett långt inlägg känns det som, men ändå står det bara skit i dom. men jag har så mycket tankar, så mycket roligt att säga bara att jag inte vet vart jag ska börja... På fredag slutar vi efter lunch då ska vi dra upp till ensjön och bada en sista sväng innan man säger byebye.  Men Gabbe får jag stå ut med i 3 år till kanske ;). hahah, blir eventuellt samma linje. kul ! :) Nu va jag inte eronisk..

aja. kommer eventuellt ett video klipp in här om en stund, om hur kul vi har det på jobbet. :) just när Jag tar min lilla matpaus, mitt under arbetstid. hmm ! :P hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0