Ta tag i livet - Tjej inlägg !

Tjejer i helhet är såna som bryr sig väldigt mycket. lite knubb här och där gör inget. vi har även en viss sifftra som man måste väga för att se bra ut.. men vad fan ! Jag njuter av livet. man kanske lite för mycket ibland. DEt börjar synas. jag behöver all hjälp jag kan få innan det är försent. men när jag säger att jag vill bli av med några kilon så skrattar alla bara åt mig och säger du din godis gris. Liksom tack ! det är precis det stödet jag vill ha =/ Jag måste verkligen börja skärpa mig innan jag blir för stor då är det liksom svårare att gå ner !
Jag äter godis nästan varje dag. inte bra ! måste lägga av nu... alvarlig talat säger jag.
Det här är egentligen ingenting man ska skriva om på bloggen , men jag har sagt så mångta gången att jag måste börja träna, sluta äta och skit men vad fan lyckas jag inte för. många som jag känner går ner i vikt bara genom att blinka. så orättvist.. Eller genom att äta onyttigt. önskar det vore så för mig med. men NEJ !
Fan också, kämpa kämpa kämpa !


Kommentarer
Postat av: Bea

linnea, du ska inte gå ner, du är jätefin i kroppen precis som du är! <3

2010-08-01 @ 21:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0