Yhee

Lönen kom i fredags, fick mer än vad jag hade räknat med så det va bra ! :)
Varit ute på landet i helgen, jag Erik och rikard tog bilen ut i fredags .. dom åkte hem lördag eftermiddag men jag stannade kvar och åkte hem idag, kom hem vid halv 2 då jag hoppade in i duschen och begav mig till stan där jag köpte en kamera, nya jeans och shorts. plus present till bella som fyllde 21 igår. vid 4 gick jag hem till henne för att hjälpa henne att duka upp. vid 5 kom resten av familjen, fika och prat. mys !

ska ta och äta lite nu och sen gå och lägga mig. imorgon är det jobb igen ... hm.
längtar tills jag får lite ledighet. för snart börjar skolan också.
Erik börjar jobba den här veckan också och jobbar i 3 veckor till. själv har jag 2 veckor kvar nu.
Saknar honom så mycket.. Älskar honom mer än allt annat ♥ puss på dig Älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0