08.04

Godmorgon, kul att när man har sovmorgon så vaknar man klockan 07.30 =/. Surt ! Just nu sitter jag och är svinhungrig, så ska kanske äta något elr vad sägs? hmm. Idag har jag massor att göra, jag ska göra klart en Engelska skrivuppgift om USA, sen påbörja min fördjupning i No;n. Vi har fått sjukt mycket att göra nu dom sista 5 veckorna. så jag kommer att behöva plugga dag in och dag ut . Jag ska även läsa boken Onskan.

Börjar skolan 13.30 idag , då ska jag laga mäster kocken. har värsta pressen på mig för det här hänger på mitt slutbetyg. Plus att jag aldrig bakat bröd innan så det bli lite nytt :p Men det går säkert bra, måste bara tänka positivt. (y) så säger min Älskling jämt . hihi. ♥

Nu ska jag äta lite sen sätta igång med pluggandet, Kul ? nää.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0