14.02

Imorse klockan 6 gick jag över till Ante och jenny för att vara barnvakt åt Tindra.. Mys. gick där ifrån vid 12 tiden. så nu sitter jag vid datorn, jag är så glad att det finns människor som lyssnar när det känns jobbigt <3. Tack..
Själv hoppas jag på att det löser sig snart. men jag kommer att vänta på svar för att se hur läget är..

Messa mikaela nyss och vi ska träffas på stan om ca 1 h.. känns bra. behöver göra något kul än att bara sitta hemma och deppa. För det gör så att livet känns ännu värre. Men nu ska jag försöka höja humöret och kolla lite efter kläder som jag ska köpa den 20:e . Jhippi . :)

I helgen händer det ingenting, sover eventuellt ensam hemma lördag till söndag. kommer bli en lång natt och jobbig. Men får försöka be någon att komma hit och sova med mig.. men vi får se.

Aja, nu ska jag tvätta håret och fixa till mig lite, ögonen är inte dom finste just nu.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0