Dålig på uppdatering :o

Det va ett tag sedan jag bloggade sist . ska bli bättre..

I helgen har jag varit i helsingborg och Danmark med min Älsklings Erik. ♥ vi satte oss på bussen klockan 16.10 i Fredags, bussresan gick ganska fort ändå tyckte jag. vi kom fram till klockan 22.30 då vi checkade in på hotellet. Det va underbart fint. Hoppade in en dusch och sedan blev det mys och säng dags.

Lördagen gick vi upp vid klockan 8.00 då vi fixade oss och gick ner och åt frukost. Muums ! blev en fralla med leverpastej och en med ost. Efter det blev det pankakor med hallon sylt. vid klockan 10.20 tog vi färgan över till Danmark, där vi gick en sväng på stan och senare till köpcentret. Efter det tog vi lunch, Erik tog en pizza och en kall öl, medans jag höll mig till spagetti, köttfärsås och en kall cola . :) Efter det  köpte vi med oss en glass och vinebröd. och gick mot slottet. Vädret va underbart och helt plötsligt kom det någon slags dimma över hela danmark och Helsingborg. man såg knappt 10 meter framför sig.. =/ Vi satte oss iaf vid vattnet och åt vinebrödet och Götta oss ! Vid 5 tiden åkte vi tillbaka till sverige då vi gick till hotellet, myste lite och sov någon timme.

Vid 8-9 tiden gick vi ut och åt 3 rätters middag på en Italensk resturang. Gott ! Senare till hotellet där Erik skulle öppna en "champange", då det bara sa PANG ! Rakt upp i taket flög den , Hahahah . menmen..

Söndagen gick vi upp vid 9.00, samma frukost som dagen innan, gick en sväng i Helsingborg och tog lite kort. :) Mys ! vid 12 tiden checkade vi ut då vi gick till Mc och åt lite. vid 12.45 gick bussen och då va vi påväg till norrköping igen. känndes lite surt, men någon gång måste man ju tillbaka. klockan 19.00 gick vi av bussen i stan, mamma och pappa kom och hämtade mig och ing-marie hämtade Erik, ♥ tack för en underbar helg Älskling . pusspusspuss på dig !

som inte alla vet så Firade vi 2 år i Fredags :) Mys !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0