Fadder dag

Idag hade vi fadder dag, gick kanon.. Jag och michelle var de ledare som var där, med det blev högst betyg (Y). självklart.. På morgonen samlades vi uppe på racketstadion där vi körde spökboll, gick väl så där för vårat lag vi va typ 8 pers medans de andra lagen va typ 12-14. hmm orättvist ?..

Aja efter det hade vi egna lekar, där vi körde någon snurr grej vet inte vad det hette. oj helvete vad snurrig jag blev, värre än att bli åksjuk alltså :o..  efter det körde vi lapp leken, riktigt kul. kommer bild nedan. Mitt lag van, yeehe, efter det bestämde vi oss för att gå in. där vi körde hela havet stormar och dans stopp ! Kul att vara liten igen :D.. och sist men inte minst så såg vi på film, Nice dag !. pusspusspuss + att jag har bästa gruppen !!

Här har vi det förlorande laget, men det är bra kämpat ! :)<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0