feels like something is missing when I'm not with you

När jag sitter hemme och pluggar och inte är med är dig, så Känns det som att något saknas ! Mitt hjärta känns ihåligt, och jag kan inte sluta tänka på dig, ♥

Du är det bästa som någonsin hänt mig, snart firar vi 2 år och jag har aldrig varit så lycklig. Jag älskar dig lika mycket nu som jag gjorde när vi blev tillsammans, om inte ännu mer ! Det finns inte tillräckligt med ord för att beskriva min kärlrek till dig Erik. Du är otrolig , den bästa som finns. Jag skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan dig, utan dig är jag så sårbar och ensam. Jag kommer att vara din så länge som du vill ha mig !

Jag älskar dig !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0