Godnatt

Sista inlägget för idag, kollade nyss på när Anna bergendal tävlade om en final plats och tyvärr gick det inte så bra. :( trodde att hon skulle gå vidare om man tittade på bidragen. men lyckliga Danmark fick iaf en plats. (Y) Nu ska jag lägga mig och titta lite på tv kanske, blir att vara hemma imorgon också, så får vi se hur jag känner mig i helgen. Mycket plugg och eventuellt ny header, men måste hem till Ante och Jenny och låna deras kamera så att jag kan sätta in mitt minneskort i deras kamera och sedan föra in bilder på datorn (Y). Lite kompicerat men jag förstår hur jag ska göra iaf .. hihi.

Godnatt och sov sött allihoppa ! :) pussar på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0