Hemsk natt

Min natt har varit hemsk.. hade jätte svårt att somna. =/. och när jag väl somnade så var det någon idiot som ringde. ( kl 01.57), typ några som var på fest, men vet inte vilka . eftersom att dom ringde dolt. När jag lagt på luren så tog det flera timmar igen att somna. och sen vaknar jag klockan 07.30. KUL !

Plus att det har åskat värsta och blixtrat. Jag som är åsk rädd. ännu roligare..
Idag blir det att åka till mormor med mamma, vi ska köpa tårta för att muntra upp mig lite, för just nu känns allt skit. plus att jag har Namnsdag !. Grattis till mig.. :)♥

Nu ska jag försöka plugga lite. så skriver kanske senare. puss

Kommentarer
Postat av: Anna

grattis på namnsdagen!!

2010-05-13 @ 11:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0