It is not always easy to be satisfied !

Min helg har jag tillbringar hos min Älskling :) det har varit super mysigt , <3 igår kom robban och Eriks farmor Mona dit och då hade vi lite kalas för båda dom :)

Jag har även klämt in lite pluggande och så, så det va bra ! jag läste lite bok och sen började på min svenska fördjupning om Jordbävningen i Haiti .

Söndag idag då, legat och myst med Erik och Leo ( deras katt ) Hela dagen. finns inget mysigare. trivs varje sekund. Sen kom vi in på ett samtals ämne som jag inte riktigt kunde prata om. Erik, jag hoppas inte att du tror att det är något emot dig, jag är bara som jag är och jag hoppas att du förstår, även om jag inte kan prata om det. Förlåt!♥

Jag älskar dig mest utav allt , ingen annan bara dig ! det hoppas jag att du vet .
Du är det bästa som någonsin har hänt mig, och jag är den lyckligaste människan i välrden..
Föralltid



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0