Måndag idag

Det har har varit en oerhört bra måndag för att vara första dagen på veckan. Alltid lika trevliga lektioner när man sitter men vissa människor ;) (Y). hihi..
Slutade vid halv fyra med idrott , då vi sprang stadium varvet. Sjukt jävla jobbigt x) hah !  När jag kom hem så satte jag mig och pluggade. tog en paus och städade mitt rum med mamma. så nu är det rent.

Just det ! jag såg en spök film igår, sjukt bra ! Alla sa att den va värsta läskig, men det tyckte inte jag . kommer inte ihåg vad den hette, men ska ta reda på det så jag rekomenderar er att se den . :)

I morgon blir det en kort skoldag, går får 08.15-12.00 sjukt skönt. ska försöka dra mig till gymet för engångs skull. Tsshii. så ser det ut, och nu ska jag nog lägga mig och sova lite . kommer vara jätte trött annars .

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0