Säg - E.S.I.D.K.I:M.F

Roligaste skoldagen på länge, Jag tror bara att det är mikaela som fattar vad inlägget heter och det va sjukt kul ! Jag har fått en sån energi i kroppen att jag blir helt galen ! :) känns så underbart att veta att sommaren snart är här och att vi slutar 9:an, längtar som fan ...

Just nu sitter jag äter lite, ska snart hoppa in i duschen och sedan dra mig mot erik, Där får jag mat, för mamma och dom har tagit med allt till landet så jag sitter och äter lite fil och konflakes. mums, nää.
Helgen tillbringar jag väl hos Erik förhoppnings vis annars vet jag inte vad jag ska göra. :p sover inte själv hemma som alla vet.

ajaj. bloggar eventuellt ikväll ! , puss


Kommentarer
Postat av: karin

varför sover du inte ensam hemma ? :(

2010-05-08 @ 12:40:02
URL: http://ksvenssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0