Silver spel

Bästa dagen på veckan ?, Njjaa. Slutade iaf klockan 12 då jag åkte hem och gick ut med freja en långpromenad. Efter det gick jag hem och la mig i soffan där jag lyckades somna gott. Klockan 18.00 gick jag till min lillebrors skola där det va lite silver spel, med kasta stövel, hoppa jämfota hopp och lite sånt. kul ! nu sitter jag här och borde plugga, men orkar inte !! Jag har hamnat i en period då jag bara inte orkar öppna skolbökerna alls. känns inte bra. Har lyckats att läsa lite iaf, så ska svara på alla läsloggar innan jag somnar. :)

Imorgin blir det att åka hem till mormor som fyller år. Grattis ♥ Blir även att plugga en massa för jag har prov på måndag och kan ingenting =/.. blir även ungdomsmotagningen imorgon klockan 13.45 kul ?, Nja .. men ska bara skaffa nya P-piller ändå så det är inte så farligt. hihihi....

Aja , nu ska jag hoppa in i en dusch. Härligt värre ! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0