Skolan

jaha då va skolan igång igen då, känns så där kan jag ju säga. men den har iaf börjat bra. dagen igår va slapp, en idrott och en vårdlektion sen var dagen slut. när jag kom hem så la jag mig och tittade på film, "Karate kid" !

Tisdag, dagen har varit lite längre än igår, men ändå bra. började med engelska, ganska slapp lektion. Efter det hade vi svenska, då vi ska börja med ett arbete om sagor. ska väl blir ganska roligt tror jag. sist men inte minst hade vi matte då vi fick reda på omdömmet om prjekt arbetet. Riktigt bra faktiskt ! så jag är nöjd.. 

måste ge ett litet plus tecken till min Älskling idag, för att han är så himla fin och bäst ! 
saknar honom så mycket!♥


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0