Onsdag och nackspärr

så himla ont i nacken alltså, känns inte bra det här !
Dagen idag har varit seg, var med på två lektioner sen hämtade pappa mig för att jag hade så ont i huvudet. när jag kom hem och tittade mig i spegeln så var ögonen spräng röda och det bara pulserade i hela huvudet. jag la mig och vila och nu känns det bättre. lite ont har jag fortfarande men inget jag gnäller över.

Har precis köpt biljetter till paranormal activity 2 nu på fredag ! , känns riktigt spännande. blir eventuellt ullared på lördag också, men det är bara ett kanske än så länge. skulle vilja träffa min älskling på söndag men får se hur det blir. tror inte att han har tid. :( ♥ saknar honom så mycket.

mamma och pappa är hos ante och jenny men kännde inte för att följa med idag, är för trött för det. ska bädda ner mig i soffan nu och titta på tv. önskar att erik vore här !! puss




Denna vill jag placera på höger skulldra ! sjukt snygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0