Arg

Idag känner jag mig så arg, besviken och det känns helt jävla värdelöst att ens finnas. Sitter och tänker tillbaka på massa skit som hänt och saker som jag borde ha glömt..
Lite små putt på Erik också för han har blivit riktigt dålig på att höra av sig vilket gör mig sur.. Det är inte bara jag som ska höra av mig..
och sen kan jag säga att den här veckan kommer att vara jobbig .
Det är frak vecka på Eber vilket innebär att Erik ska ut och fest varje kväll. skapligt svartis jag är ! jag erkänner det själv, och jag kan inte rå för det . =/ massa snygga tjejer och fulla killar. Allt kan hända ! . BLÄÄÄÄÄÄ.

Nu ska jag lägga mig i soffan och stoppa huvudet under kudden och bara vara i min egen värld. Jag Orkar fan inte mer !


Kommentarer
Postat av: c.

haha jag förstår dig faktiskt! tyckte med det sög. jävla frackvecka..

2010-09-16 @ 21:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0