Helg & måndag

I Fredags som sagt var jag på förbrödnings festen tillsammans med Erik, Emelie och Elin. :) Åkte hem till Erik efter det och har varit där hela helgen. Inte hänt så mycket, vi har tittat på Film, slappat och bara myst. En riktigt bra helg.

Idag är det måndag, sjukt segt. Började med Idrott där jag trodde att jag skulle dö. Fotbolls lektion och det märks att jag inte springer så mycket längre kan jag säga. ska försöka gå ut och springa i skogen en gång i veckan nu, tills det blir riktigt kallt, både bra för mig och min hund så ska försöka hålla det nu :P..

Suttit i skolan från klockan 10 till klockan 12 bara för att vänta på att vi ska fotograferas, men dom kom aldrig så alla drog.. KUL !

nu funderar jag på att gå ner och sola, får egentligen inte det för tatueringen , men jag sätter ett plåster över det så kan den inte ta skada ! Hoppas på det bästa ..

pusspusspuss




♥ När du andas, andas jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0