Jag är så Jävla kär i dig !

Allvarligt nu, jag över driver inte en smula..
Jag är så jävla kär i dig Erik Ericson. Det går inte ens att beskriva det med miljontals ord.
Inte ens om jag fick skriva det på himlen så går det att förstår hur mycket jag älskar dig !
Du är det bästa i mitt liv och det är du som får mig att Lee.

Jag är ganska duktig på att betee mig som ett arsle .. men du vet att jag innerst inne inte menar något illa.
Åhåååå. jag skulle bara vilja skriva, högt - Jag Älskar dig mer än allt annat. det måste du förstå..
OCH dom gångerna du tvekar på min kärlek , så vill jag bara banka in det i ditt huvud.
Att hur dum jag än är eller hur sur du än är så kommer jag alltid att vara KÄR i dig.. 

Du är min första riktiga kärlek och jag kommer alltid att Älska dig, vad som än händer ♥..

 21/5-08 Dagen då det blev vi <3  Jag älskar dig mest<3. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0