Skit dålig på att skriva

Har varit riktigt dålig på att skriva, men jag har varken haft lust, ork eller brytt mig. Inte hänt speciellt mycket i veckan, typ skola slöat och träffat Jenny. Varit på stan och tittat efter kläder, och gud vad jag önskar att jag vore rik. Kräftskivan på landet var mysig, och i söndags träffade jag min Älskling :).

Idag har dagen varit väldigt lång, seg och glad ihop med Emmy. ! Blivit riktigt sur från och till med men det har sin anledning. Hoppas på en bättre dag imorgon.

Ska ta och träna snart. orkar inte det egentligen , men måste ! blir även träning i skolan ímorgon tillsammans med Emmy ! :D

ska tjata med mamma nu så hon också följer med och tränar .. hihi.. puss

♥ När du Andas, Andas jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0