Tisdag

Ännu en dag som mörkblond/ ljusbrun. men idag ska jag bli riktigt blond igen. Börjar känna lite besluts ångest om jag verkligen ska färga tillbaka det .. men det blir att göra det för jag trivs inte riktigt i färgen.

Annars idag har dagen varit kort. började 10 och slutade ca 13.00. Imorgon är dagen destolängre.. men får se hur det blir. Ingen träning idag heller känner att kroppen inte riktigt hänger med, är helt trött och orkar knappt lyfta en arm. men ska försöka träna i morgon och torsdag iaf :)

Nu vet jag inte vad jag ska göra, typ titta på när dom andra äter för jag mår typ illa, så blir ingen mat för mig.. Sen ska jag och mamma färga håret ! ..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0