Trött Idag och längtan är stor

Riktigt seg dag idag alltså. ville bara ligga kvar hemma i sängen och sova ut riktigt ordentligt, känns som att det var länge sen. Jag behöver det. För övrigt mår jag bra förutom att jag är på lite små dåligt humör, lite lätt retad alltså.

För det första skulle jag behöva träffa Erik,
För det andra vill jag göra något riktigt kul,
och för det tredje så vill jag bara att något speciellt ska hända.


Nu ska jag laga lite mat för nu är mamma på hemgång, sen blir det att krypa ner i soffan och titta på Idol, önskar att Erik vore här, blir lite tåröggd när jag tänker på att han inte är här.. :(

Skippade träningen idag pågrund av trötthet. så tar det imorgon istället.

puss

♥ När du Andas, Andas jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0