150/80

Förra veckan var jag på ungdomsmottagningen för att hämta nya p-piller. Tyvärr fick jag inga utskriva eftersom att blodtrycket var allderles för högt. Så jag fick komma tillbaka i fredags igen och då var det ännu högre. Så då bokade hon en läkar tid till mig, så idag har jag varit där. Tyvärr var ju inte blodtrycket lägre den här gången heller. så jag får inte fortsätta att äta min p-piller utan jag måste byta sort.
så om en månad ska jag tillbaka dit igen och har det inte sjunkit då så skickar dom mig vidare till vårdcentralen där jag kommer att få ta massor med tester. vi får se hur det blir. =/


Kommentarer
Postat av: Johanna

150/80? Det är ju normalt tryck?:S Konstigt . Gumman det är inget farligt att ha högt tryck bara det att man inte ska äta vissa p-piller då för dom höjer även blodtrycket. när jag åt så hade jag några speciella. farligare är det inte :) Du ska se att det går bra :) Kram Johanna

2011-04-17 @ 03:46:27
URL: http://minbebisliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0