Jahopp

Idag är det tisdag. Skulle egentligen på arbets intervju idag, men jag ringde och bokade om tiden. Känner att jag vill till de andra först och se vad dom säger...
Idag åkte cykeln fram, riktigt härligt men det känns att det var ett tag sen. men detta ska hålla i sig.
Annars har dagen varit helt okej. började med Msk lite segt . sen hade vi håltimme från 9.40-12.10. då åkte vi hem till min bror och tog en promenad med gonzo. efter det åkte vi till spicy hot och åt smaskig mat! jag älskart♥

Ikväll blir det träning med syster, första träningen på lite mer än 2 veckor, det har bara inte blivit så att jag tränat, vet inte varför men jag är väl lite för lat för att åka dit. Måste skaffa solkort snart också så att man kan bli lite brun iaf. hihi. <3 borde sätta mig och läsa igenom matten också, prov imorgon. hmm. lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0