Kärlek

Allting började i en saga jag levde mig in i den,
och det dröjde inte länge tills du blev huvudpersonen.
 Och jag din medspelare.
Jag gav dig min person och så
småningom ryktes mitt hjärta med.

Flög sin väg mot en riktning som bildade ditt hjärta
Vi tog varandras liv i våra händer och vi gav varandra löften
Kärleken omfamnade mig och jag kunde
känna det ända ut i fingertopparna,
jag visste att jag var tagen, fastbunden runt ditt liv.

Jag hade nått en  punkt av livet då jag själv  var bortglömd,
i alla fall av mig själv. Nu kretsade allting runt dig, min enda.
Och jag är besatt av att få ditt hjärta att slå.

Det är det enda sättet att få mig själv att må bra, igenom dig.
 Mitt hjärta har sin plats hos dig nu.
Jag släpper aldrig din hand, du är med mig överallt.
Jag vägrar att släppa dig och du är mina andetag,
jag älskar dig mer än vad jag trodde skulle gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0