Risigt

som ni märker så är min uppdatering riktigt risig! så det kommer ett inlägg lite då och då!
Dagen idag har varit okej, hade även utvecklings samtal och det ska vi inte prata om, genom falsk! Solade även med romianna idag, och det är första gången jag bränner mig. halva ryggen är röd och halva vit så det var ett riktigt dåligt solarie som bara tog halva kroppen! men om det röda lägger sig så ska jag sola på torsdag, fast på badhuset! blir eventuellt träning samtidigt då!

Har varit dukigt idag också, eller jag och pappa. vi satte på oss löpar skorna och gav oss ut och sprang. konditionen är inte den bästa, den är riktigt risig! men man måste börja någonstans. så det kändes skönt! plus att jag cyklar till skolan :) hihi.

Nu blir det film! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0