skoldagen

Började skoldagen med ett underbart idrotts pass ! -haha
Sen hade vi vård och sedan svenska. Riktigt dåliga ändringar har det blivit, vi har inte svenska i F-huset längre och det är skandal. Ska dom ta bort OP programet helt från de andra eller ?.. vi får inte vara med på fester eller någoning som händer i skolan, kul att dom ska ta bort oss helt så vi inte får en chans att lära känna några från andra linjer ! jag säger bara Buuuuuuh ! men svenska läraren ska prata med rektorn om vi får flytta upp lektionerna dit igen och det hoppas jag verkligen. 

vi har börjar med poesi på svenskan, oherregud ! jag kan verkligen ingenting om det alltså. men jag får väl sätta mig och försöka klura ihop någon dikt. :)

och sista lektionen var Msk! då vi fick reda på våra prov. sedan blev det 1.5 h träning, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0