<3

En minut utan dig känns som en evighet
Hur skulle jag någonsin klara av att ha dig på längra avstånd
Ditt leende, din värme din underbarhet
Min mening i livet

Om du någongång skulle försvinna
så försvinner min själ med dig
jag skulle aldrig kunna återhämta mig
leva utan dig eller andas utan dig vid min närhet

att få veta en dag att vi aldrig mer skulle träffas
att veta att något hemsk har hänt
jag skulle aldrig förlåta mig själv

allt roligt vi har gjort ihop
alla minnen, bra som dåliga
det är ingenting jag vill förlora
det är en tid som kommer att leva med oss
i alla tider

en underbar känsla har fått mig att inse
att utan dig är jag ingenting
du är mitt allt och jag kommer att offra allt för dig

jag älskar dig♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0