Kanske är dags att komma igång igen när praktiken börjar

Har precis ringt till min praktik plats som jag ska vara på i 5 veckor, Enebygården. Känns väl helt okej ändå, hoppas på ännu bättre när jag väl har börjat.
Kanske är dagt att komma igång igen med bloggandet , för det var verkligen länge sen jag skrev ett ordentligt inlägg.

det har ännu inte hänt något speciellt, skolan har börjat igen vilket inte är så himla kul kanske. har prov och bokresentions skrivning imogron. känns väl så där kan jag erkänna. man får sätta mig och plugga på inför provet nu innan jag åker iväg för ett hårt träningspass.
Ikväll kör vi Box & Kick, dog förra gången men det var ändå otroligt roligt. Har som sagt börjat träna på badhuset med min älskade syster. vi kör 3 gånger i veckan, vilket ska bli 3 pass i veckan plus gymmet så det känns extremt bra. får se om man kan våga visa sig i bikini i sommar sen då. hihi

Utomlandsresa är bokad den 5 -13 Juni. då beger vi oss till Tunisien så hoppas få lite färg innan skolavslutningen och Eriks student :) Sen kan man ju alltid hålla tummarna att jag kanske får följa med Erik och Rikard när dom slutat. men det är inget jag räknar med för dom kanske vill åka själva och då får dom göra det, men det skulle vara extremt underbart iaf.

De är två gossar som jag verkligen tycker om, Rikard känns nästan som min egen bror faktiskt. :) och Erik är ju mitt livs mening !♥

Någonting som jag tappat under jullovet är minnet kan jag lova. Jag kommer verkligen inte ihåg mitt lösenord till min Edu, sjukt alltså, men så kan det vara .

Nu ska jag ta något litet att äta och läsa igenom sidorna inför provet imorgon. Sen blir det träning. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0