Kvälls praktik

Vaknade vid 9.00 och trodde att jag skulle börja klockan 12 på praktiken, men när jag tittar på schemat så börjar jag klockan 16.00 riktigt skönt !
känns bättra att  gå dit nu, men jag längtar till skolan konstigt nog, men jag kan säga att jag är hur glad som helst att jag går i skolan, för jag klarar inte av att gå upp klockan 5-halv 6 varje dag det går bara inte ! det är 3 veckor kvar och shemat är ganska slappt. ska höra om jag kan ta bort helg pessen då han går delat tur, för dom timmarna behöver jag ändå inte ..

ska försöka börja skriva lite på min läslogg. har snart läst halva boken, och jag tror inte att så mycket mer kommer att hända under sidorna som är kvar så kan börja skissa lite på den.
 
blir att hoppa över träningen idag, och träna tis,ons,tors, och fredag ist.. 

får se om jag skriver något ikväll eller imorgon. puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0