Helt otroligt

Det är absolut inte min dag idag och det känns inte som att det kommer att bli min vecka heller. allt känns så jävla jobbigt och pissigt just nu att jag bara vill gå under jorden. plus att det finns folk som verkligen tycker om att jävlas med mig. ni känner mig så jävla väl och ändå ska ni hålla på och tjata om skit som jag blir irritera över. Sen tycker du att jag är sjuk i huvudet när jag säger vad jag tycker.
Du kanske glädjs åt det men det är jävligt roligt när du och dina polare skattar! kul att någon har roligt iaf

Och det är helt jävla otroligt att du står ut med mig! jag är inte världens lättaste person att leva med, jag är svartsjuk har lite problem med mina humörsväningar och beter mig som ett as ibland. så jag beundrar verkligen att du står ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0