Onsdag

Lång skoldag, 8.20- 15.45 men helt okej ändå. har ju träffat på min älskling två gånger och det räddar faktiskt en stor del av dagen. hihi♥
Annars idag har vi haft Social omsorg, medicinsk grundkurs och matte. helt okej ändå. sen är det en extra bonus om man kan skoja till det lite ibland...

Efterskola hämtade pappa mig från skolan och vi åkte ut till ingelsta området en sväng och tittade lite. på hemvägen stannade vi på MAx och åt. MUUMS !
Jag har verkligen börjar inse nu att jag måste sluta äta godis i veckorna. men jag är så sjukt svag fö det! men jag har faktiskt stått på mig lite iaf. men när man bestämt sig för att sluta äta så kommer mamma hem med en stor marabo chokladkaka och lägger mitt framför näsan på mig, hur lätt är det att undvika ? - Det går inte! allvarligt. men jag vill ju undvika det.
Sen är jag en sån person som äter när jag är ledsen, och genom att tänka på att jag måste sluta äta skit och bli smal, så mår man ju dåligt (ledsen) så då äter jag ju ändå. HAHAH ! Nä skärpning nu LINNEA CHRISTENSEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0